Meny Stäng

Felanmälningar & Ekonomi

Bredablick Förvaltning AB har fått förtroendet att handha föreningens ekonomiska och tekniska förvaltning. Mäklare hänvisas längre ner på sidan för information om kontaktuppgifter.

Kontaktuppgifter Bredablick Förvaltning

Öppettid vardagar 08.30-16.00

Teknisk förvaltning – Felanmälan

Telefon: 040-600 96 10
Observera att öppettiderna, övrig tid kopplas ni vidare till Bredablicks  fastighetsjour. Viktigt – läs nedan för vad som gäller för felanmälan.

Elektronisk felanmälan: Du kan även med fördel göra en elektronisk felanmälan via knappen nedan. Tänk på att uppge felet så detaljerat som möjligt samt kontaktuppgifter.

Jourtelefonnumret får endast användas vid akuta händelser som kräver omedelbar åtgärd. Det vill säga sådant som inte kan vänta till vardag mellan 08:30 – 16:30. Ni behöver alltså inte rådfråga styrelsen vid händelser av akut art. Händelser av akut art är t.ex. översvämning, brand och i vissa fall elavbrott. När det gäller elavbrott ber vi er först och främst kontrollera med e.on så att felet inte ligger hos dem. 

Ekonomisk förvaltning

Telefon: 040-600 96 00
Hit ringer ni om ni har frågor som till exempel rör er avi, pantsättning och lägenhetsutdrag kontaktar ni Bredablick på ovanstående nummer.

Viktigt gällande felanmälan, jour & beställning av tjänst

Är ni osäkra gällande vem som har ansvaret för att felet ska åtgärdas samt betalningsansvar ber vi er titta igenom dokumentet ansvarsfördelning mellan medlem och förening. Ni kan även lägga ett mejl till föreningen.

Står ni själv för ansvaret och därmed också är betalningsansvariga innebär det också att det står er fritt att kontakta vilken hantverkare ni vill. I vissa fall kan Bredablick vara behjälpliga.

Föreningen är inte betalningsskyldig för arbeten beställda av annan än av förvaltaren/vaktmästare och styrelse. Är ni osäkra och ändå beställer tjänster utan att rådfråga styrelsen kan kostnaden komma att läggas på er. Detta gäller även beställning av jour vid icke-akut händelse.